FAQ

Vanliga frågor

Hur många terminer ska man ha dansat innan man hoppar upp en nivå?
Vi rekomenderar minst två terminer per nivå, men alla är olika och utvecklas i olika takt. Kontakta Move it eller din lärare om du känner dig osäker.


Hur betalar jag?
Fakturor skickas via e-post, så se till att du angivit en e-postadress som du vet fungerar och som du läser kontinuerligt. Har du inte fått någon fakutra inom 2 veckor efter du anmält dig, kontakta Move it. Du kan även betala med kort online i vårt bokningssystem. Det går också bra att betala kursavgifter m.m. på plats. Vi tar emot betalningar med kort, swish eller kontanter.


Var hittar jag information om dansuppvisningarna?
Våruppvisning: I slutet på maj eller början av juni varje år har vi en dansuppvisning på Växjö Konserthus. Datum finner du i vår kalender här på hemsidan. Biljetter köper du via Ticketmaster.se eller på Biljettcentrum. Övrig information får du från din danslärare.
Julavslutning: I december varje år har vi vår julavslutning på Palladium i Växjö. Datum finner du i vår kalender här på hemsidan. Biljetter säljs i receptionen på Move it. Övrig information får du från din danslärare.


Om jag inte trivs på min dans/yoga klass, vad gör jag då?
Din anmälan är bindande, men du kan byta grupp, ge din plats till en annan familjemedlem eller utnyttja din bokning på exempelvis yogamassage. Kontakta oss så hjälper vi dig!


Vad händer om jag inte kan komma?
Meddelar du oss i förväg att du inte kan medverka på ett klasstillfälle, får du det tillfället till godo att utnyttja på annan klass. Du kan maila eller ringa för att avboka.


 

If you are working on something exciting that you really care about, you don’t have to be pushed. The vision pulls you.

― Steve  Jobs

Följ oss

INFO@STUDIOMOVEIT.SE
0470 – 76 52 55